ΕΝΑΣ 17ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΧΑΙΡΩΣΕ ΔΥΟ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΥΣ ΤΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

ΕΝΑΣ 17ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΧΑΙΡΩΣΕ ΔΥΟ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΥΣ ΤΟΥ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   2:52 π.μ.  |  Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013


Νωρίς το βράδυ της Δευτέρας στο χωριό Γοργόνα της Ξάνθης, ένας 17χρονος μετά από καυγά με
δύο ανήλικους συγχωριανούς του, τους μαχαίρωσε και εξαφανίστηκε.
Σύμφωνα με πληροφορίες του XanthiPress.gr, πρόκειται για ένα 14χρονο και ένα 17χρονο που τραυματίστηκαν, έχουν μεταφερθεί στο Νοσοκομείο, αλλά σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις δεν κινδυνεύει η ζωή τους.
Ο νεαρός μετά την πράξη του εξαφανίστηκε και αναζητείται πλέον από την Αστυνομία. Οι λόγοι της συμπλοκής είναι προσωπικές διαφορές, αλλά δεν έχουν διευκρινιστεί οι ακριβείς συνθήκες που σημειώθηκε το επεισόδιο.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...