Τέλος στην ζωή της προσπάθησε
να βάλει χθες μια 17χρονη κοπέλα στο Αγρίνιο.
Η 17χρονη προσπάθησε να βάλει
τέλος στην ζωή της πίνοντας 10 χάπια. Ευτυχώς όμως έγινε έγκαιρα αντιληπτή από τον
πατέρας της ο οποίος την μετέφερε στο νοσοκομείου του Αγρινίου και είναι εκτός κινδύνου.loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!