ΑΓΡΙΝΙΟ:17ΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΑΓΡΙΝΙΟ:17ΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ

Τέλος στην ζωή της προσπάθησε να βάλει χθες μια 17χρονη κοπέλα στο Αγρίνιο.
Η 17χρονη προσπάθησε να βάλει τέλος στην ζωή της πίνοντας 10 χάπια. Ευτυχώς όμως έγινε έγκαιρα αντιληπτή από τον πατέρας της ο οποίος την μετέφερε στο νοσοκομείου του Αγρινίου και  είναι εκτός κινδύνου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook