ΑΓΡΙΝΙΟ:17ΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΑΓΡΙΝΙΟ:17ΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:41 μ.μ.  |  Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Τέλος στην ζωή της προσπάθησε να βάλει χθες μια 17χρονη κοπέλα στο Αγρίνιο.
Η 17χρονη προσπάθησε να βάλει τέλος στην ζωή της πίνοντας 10 χάπια. Ευτυχώς όμως έγινε έγκαιρα αντιληπτή από τον πατέρας της ο οποίος την μετέφερε στο νοσοκομείου του Αγρινίου και  είναι εκτός κινδύνου.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...