ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ 15ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ 15ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   11:03 π.μ.  |  Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Με κάθε τιμή πραγματοποιήθηκε και φέτος η τελετή βράβευσης της Ακαδημίας Αθηνών.

Η πανηγυρική Συνεδρία έλαβε χώρα χθες το απόγευμα στην αίθουσα τελετών της Ακαδημίας βραβεύοντας για ακόμη μια χρονιά την ανθρωπιά και την ανιδιοτελή προσφορά των ανθρώπων της διπλανής πόρτας, τη συμβολή στις επιστήμες και τον Πολιτισμό.
Συγκίνηση προκάλεσε το βραβείο της Ακαδημίας μετά θάνατον στον 15χρονο Τηλέμαχο Τσιμηρίκα ο οποίος ρίχτηκε στις φλόγες θυσιάζοντας τον εαυτό του για να σωθούν τα δύο μικρότερα αδέρφια του, όταν το σπίτι τους έπιασε φωτιά.
Διαβάστε αναλυτικά το δημοσίευμα:

Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...