ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΣΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΤΟ 6ΜΗΝΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΙΦΥΛΑΚΑ ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΝΔΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ. « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΣΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΤΟ 6ΜΗΝΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΙΦΥΛΑΚΑ ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΝΔΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ.

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   10:20 π.μ.  |  Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013 στο Δίστομο, στον Ιερό Ναό Αγίου Χαραλάμπους, στις 09:30 το πρωί θα τελεστεί το μνημόσυνο του Αρχιφύλακα Γεωργίου Ανδριτσοπούλου.
Ο Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας τιμώντας τον εκλιπόντα που έχασε άδικα την ζωή του σε δολοφονική ενέργεια κατά την ώρα της εκτέλεσης του καθήκοντος, κατασκεύασε μνημείο στο σημείο της εκτέλεσης και τοποθέτησε τις πινακίδες που μετονομάζουν πλέον την οδό Αναπαύσεως σε οδό Γεωργίου Ανδριτσοπούλου.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...