ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ: ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ 14 ΑΤΟΜΑ ΜΕ 5ΜΗΝΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ: ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ 14 ΑΤΟΜΑ ΜΕ 5ΜΗΝΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   10:17 μ.μ.  |  Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Ξεκίνησαν από την περασμένη Τρίτη την απασχόλησή τους στο δήμο Αγρινίου τα 14 άτομα γενικών
καθηκόντων που προσλήφθηκαν με 5μηνες συμβάσεις μέσω του ΟΑΕΔ. Το προσωπικό αυτό στελέχωσε τις υπηρεσίες καθαριότητας, καθώς κρίθηκε ότι είναι ένας τομέας στο οποίο μπορούν να αξιοποιηθούν καλύτερα. Ήδη, σε συνεργασία με το μόνιμο προσωπικό του δήμου, έχουν ξεκινήσει την καθαριότητα κοινόχρηστων χώρων σε γειτονιές της πόλης όπου το υπάρχον προσωπικό δεν επαρκούσε και ως εκ τούτου είχαν παραμεληθεί.
Συνολικά στο δήμο θα προσληφθούν 36 άτομα με 5μηνες συμβάσεις, τα οποία θα απασχοληθούν στην καθαριότητα. Για τους υπόλοιπους 22 όμως εκκρεμεί η τελική αξιολόγηση από τον ΟΑΕΔ, ώστε να πιάσουν δουλειά.

Κώστας Καρακώστας-ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
agrinionews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...