O «ΧΑΡΟΣ» ΒΓΗΚΕ ΠΑΓΑΝΙΑ… « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

O «ΧΑΡΟΣ» ΒΓΗΚΕ ΠΑΓΑΝΙΑ…

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:01 μ.μ.  |  Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

pre-agrotiko-agrinio2
Κι όμως αυτό το αγροτικό κυκλοφορούσε την Τρίτη στους βρεγμένους δρόμους της πόλης του
Αγρινίου, με τον οδηγό του αμέριμνο, σα να μην έτρεχε τίποτε. Αυτοκίνητο δεκαετιών, γεμάτο σκουριασμένη  λαμαρίνα χωρίς φανάρια με καλώδια να κρέμονται, χιλιοτρακαρισμένο… «στην κυριολεξία κινητή νεκροφόρα» γράφει αναγνώστης του agriniopress.gr που οδηγώντας ακριβώς από πίσω από το αγροτικό έστειλε τις σχετικές φωτογραφίες.
pre-agrotiko-agrinio1Η απορία του οδηγού εύλογη: «Πως είναι δυνατόν αυτό το αυτοκίνητο να κινείται με τέτοια ευκολία σε κεντρικούς δρόμους του Αγρινίου, σα να μην τρέχει τίποτε; Είναι δυνατόν να έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο, να είναι ασφαλισμένο; Δεν το ελέγχει κανείς;»

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...