ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

nosokomeiomesologgiou
Τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013 και ώρα 18:00 μ.μ. στον ημιώροφο του ξενοδοχείου «Θεοξένια» στο
Μεσολόγγι θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη με θέμα: «Τα προβλήματα του Νοσοκομείου Μεσολογγίου, το παρόν και το μέλλον του».

Η σχετική πρόσκληση προέρχεται από τον δήμο του Μεσολογγίου, και έρχεται μετά τις νέες αντιδράσεις που έχουν προκληθεί από φορείς της περιοχής εξαιτίας μετακινήσεων προσωπικού από το νοσοκομείο του Μεσολογγίου στο Αγρίνιο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook