ΑΓΡΙΝΙΟ: "ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ" ΛΕΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

ΑΓΡΙΝΙΟ: "ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ" ΛΕΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:53 μ.μ.  |  Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013


Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αγρινίου με ομόφωνη απόφασή του συμπαραστέκεται στο αίτημα
του εμπορικού κόσμου για την κατάργηση της Νομοθετικής Ρύθμισης που επιβάλλει το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές.
Το υπάρχον Νομικό Πλαίσιο λειτουργίας των καταστημάτων είναι επαρκέστατο και η στήριξη της αγοράς δεν θα προέλθει από το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, αλλά με τη στήριξη της ρευστότητας του αγοραστικού κοινού και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Η απόφαση αυτή της Κυβέρνησης οδηγεί μαθηματικά στην εξαθλίωση των εργαζομένων και των αυτοαπασχολούμενων εμπόρων που θα ισοπεδωθούν οικονομικά και σωματικά, κάτω από το βάρος του ανταγωνισμού των μεγάλων επιχειρήσεων, μέσα στην οικονομική κρίση και στη βαθιά ύφεση που βιώνει η Χώρα.

Ταυτόχρονα η ρύθμιση αυτή ανατρέπει τη ζωή και τη συνοχή χιλιάδων οικογενειών.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...