Εργασίες για την αποκατάσταση του τμήματος της
Παραϊόνιας που είχε υποστεί διάβρωση από τα νερά του
ποταμού Αχελώου, στην
περιοχή της Γουριάς, έχουν ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό.
Το τμήμα αυτό είχε υποστεί διάβρωση από τα νερά του
ποταμού και γι’ αυτό προφανώς δεν μπορούσε να δοθεί στην κυκλοφορία το δίκτυο
στο σύνολό του, παρόλο που δεν παρουσιάζει άλλες ελλείψεις. Και η σήραγγα του
Αγίου Ηλία είναι έτοιμη, ωστόσο τα προβλήματα του κομματιού που εφάπτεται με
την κοίτη του Αχελώου καθυστερούν την ολοκλήρωσή του.
Έχει γίνει επέκταση εργολαβίας από τη Γενική Γραμματεία
Δημοσίων Έργων και ήδη ο εργολάβος κάνει πασαλομπήξεις για να στηρίξει το
δρόμο, ενώ θα τοποθετηθούν ογκόλιθοι και σαρζανέτ, ώστε να μην υπάρχει άλλη
υποχώρηση. Το χρονοδιάγραμμα προβλέπει την ολοκλήρωσή του μέχρι τις αρχές
Ιανουαρίου του 2014...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο
φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 21/11 σε όλα τα περίπτερα του
νομού
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!