
Χειμώνιασε και επισήμως από σήμερα στα ορεινά της Καστοριάς. Στα λευκά ντύθηκε για τα... καλά
όπως φαίνεται και στη φωτογραφία της ΣΕΝΤΡΑΣ το oρεινό χωριό Γράμμος.
sentra.com.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!