
Πανηγυρίζει ο Ενοριακός Ναός , την Σύναξις των
Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ και των λοιπών
Ασωμάτων και Ουράνιων Αγγελικών Ταγμάτων , με εκκλησιαστική τάξη και μεγαλοπρέπεια . Σήμερα τελέστηκε Πανηγυρικός εσπερινός μετ΄αρτοκλασίας , ενώ στην συνέχεια ακολούθησε Λιτανεία στα σοκάκια του χωριού, όπου η πομπή κατέληξε και πάλη στην εκκλησιά .Μέτα το τέλος του εσπερινού μοιράστηκαν στο εκκλησίασμα αρτοσκευάσματα .
Ασωμάτων και Ουράνιων Αγγελικών Ταγμάτων , με εκκλησιαστική τάξη και μεγαλοπρέπεια . Σήμερα τελέστηκε Πανηγυρικός εσπερινός μετ΄αρτοκλασίας , ενώ στην συνέχεια ακολούθησε Λιτανεία στα σοκάκια του χωριού, όπου η πομπή κατέληξε και πάλη στην εκκλησιά .Μέτα το τέλος του εσπερινού μοιράστηκαν στο εκκλησίασμα αρτοσκευάσματα .
Αύριο θα τελεστεί πανηγυρική
Θεία λειτουργία . Την εικόνα την στόλισαν γυναίκες του χωρίου .
nafpaktianews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!