Η ΓΑΥΡΟΛΙΜΝΗ ΤΙΜΗΣΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ. (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Η ΓΑΥΡΟΛΙΜΝΗ ΤΙΜΗΣΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ. (ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:04 μ.μ.  |  Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013


Πανηγυρίζει ο Ενοριακός Ναός  , την Σύναξις των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ και των λοιπών
Ασωμάτων και Ουράνιων Αγγελικών Ταγμάτων , με εκκλησιαστική τάξη και μεγαλοπρέπεια . Σήμερα  τελέστηκε Πανηγυρικός εσπερινός   μετ΄αρτοκλασίας , ενώ στην συνέχεια ακολούθησε Λιτανεία στα  σοκάκια του χωριού, όπου η  πομπή κατέληξε και  πάλη στην εκκλησιά  .Μέτα το  τέλος του εσπερινού   μοιράστηκαν στο εκκλησίασμα αρτοσκευάσματα .

Αύριο θα τελεστεί πανηγυρική Θεία λειτουργία . Την εικόνα την στόλισαν γυναίκες του χωρίου . 
DSC05819.JPGDSC05821.JPGDSC05823.JPGDSC05824.JPGDSC05842.JPGDSC05844.JPGDSC05845.JPGDSC05846.JPGDSC05848.JPGDSC05849.JPGDSC05850.JPGDSC05858.JPGDSC05861.JPGDSC05862.JPG
 nafpaktianews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...