Μπροστά από την πόρτα του σπιτιού της, βρήκε τα μπάζα από το
έργο της τοποθέτησης οπτικών ινών,
η κα Στεργίου που διαμένει στην οδό
Παπαδιαμαντοπούλου στο Μεσολόγγι.
Η κα Στεργίου γυρνώντας στο σπίτι της, χθες αργά το βράδυ,
από το νοσοκομείο όπου είχε πάει τον πατέρα της, δεν κατάφερε να μπει με το
αυτοκίνητό της στην αυλή του σπιτιού της, επειδή οι εργάτες που φτιάχνουν το
έργο, είχαν αφήσει τα μπάζα της εκσκαφής στην είσοδο. Η γυναίκα αναγκάστηκε να
ζητήσει τη βοήθεια της γειτονιάς για να μετακινήσει τις μεγάλες πλάκες
που υπήρχαν εκεί, ώστε να βάλει το αυτοκίνητο στο χώρο, για να μπορέσει να
κατέβει και ο ηλικιωμένος πατέρας της, ο οποίος δεν μπορούσε να διανύσει μεγάλη
απόσταση με τα πόδια. Από σήμερα το πρωί η κα Στεργίου έχει ξεκινήσει μια
διαδικασία να βρει τον εργολάβο για να του ζητήσει να απομακρύνει από εκεί τα
μπάζα. Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει η ίδια, δεν τα κατάφερε και απευθύνθηκε στην
αστυνομία, αλλά και στο δήμο. Θεωρεί απαράδεκτη αυτή την κίνηση εκ μέρους του
εργολάβου, αφού υπήρχε δυνατότητα, τα μπάζα να τοποθετηθούν κάπου αλλού, αν και
είναι υποχρέωση της εταιρείας να τα απομακρύνει εντελώς από εκεί και να
καθαρίσει το δρόμο, αφήνοντάς τον όπως ήταν πριν τη δική της παρέμβαση.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!