Άλλη μια σύλληψη για διακίνηση πλαστού χαρτονομίσματος και συγκεκριμένα
αυτή την φορά στο
Αγρίνιο .Αναλυτικά, σήμερα τις πρωινές ώρες γύρω στις 10:00 ένας 27χρονος κατέθεσε ένα πλαστό χαρτονόμισμα
μαζί με άλλα χαρτονομίσματα σε υποκατάστημα τράπεζας στο Αγρίνιο. Κλήθηκε η αστυνομία η οποία και συνέλαβε τον 27χρονο Προανάκριση
διενεργεί το Ασφάλεια Αγρινίου.| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...