Επί εβδομήντα μέρες έδωσε μάχη με τον θάνατο η 21χρονη Λαρισαία φοιτήτρια Α.Μ., αλλά τελικά δεν
τα κατάφερε. Πέθανε χθες βράδυ στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων όπου και νοσηλεύονταν από τις 24 Αυγούστου.Η άτυχη κοπέλα είχε τραυματιστεί σοβαρά σε τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στην περιοχή Δρέπανο της Ηγουμενίτσας. Η τραγική είδηση βύθισε στο πένθος τους συγγενείς, τους φίλους και τους γείτονές της, που έκαναν λόγο για ένα ευγενικό και χαμογελαστό κορίτσι.
Σύμφωνα με το thessalianews.gr, η κηδεία της άτυχης κοπέλας θα γίνει σήμερα στις 16.00 το απόγευμα από τον ιερό ναό του Αγίου Κωνσταντίνου.
Πηγή: newsit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!