Ανησυχία και αγωνία προκάλεσε το πρωί στις 8:30 σε διερχόμενους οδηγούς και άλλους
περαστικούς η εικόνα ενός πεσμένου άνδρα στα φανάρια στον κόμβο του Αγίου Δημητρίου. Στο σημείο έσπευσε αστυνομία και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και διαπιστώθηκε πως ο μεσήλικας άνδρας κείτονταν λόγω μέθης. Παρέμεινε στο αστυνομικό τμήμα μέχρι να συνέλθει και να επιστρέψει στο σπίτι του.
agrionews.gr >
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...