Για έλεγχο σταμάτησαν ένα αυτοκίνητο χθες το βράδυ στην
Εθνική Οδό Αντιρρίου – Ιωαννίνων,
άνδρες της ΟΕΠΤΑ της Α.Δ. Αιτωλίας στο ύψος
της Αγριλιάς και τελικά έκαναν συλλήψεις.
Στο αυτοκίνητο επέβαιναν δυο
Αλβανοί εκ των οποίων ο οδηγός συνελήφθη για μέθη, ενώ ο συνοδηγός για ένταλμα
σύλληψης που εκκρεμούσε σε βάρος του για ζωοκλοπή. Ο δεύτερος είχε καταδικαστεί
σε τέσσερα χρόνια φυλάκισης, για το συγκεκριμένο αδίκημα, ωστόσο διέφευγε της
σύλληψης. Έπεσε όμως στα χέρια των ανδρών της ΟΕΠΤΑ και κρατείται στην Ασφάλεια
Μεσολογγίου προκειμένου να οδηγηθεί αύριο στον Εισαγγελέα.
Πηγή:aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...