Άρχισε τον στολισμό για τα Χριστούγεννα ο δήμος Αγρινίου.
Υπάλληλοι, κυρίως τις πρωινές ώρες
«εκδράμουν» και εξοπλίζουν αρχικά τον πυρήνα
της πόλης με λαμπιόνια, ενώ σιγά – σιγά θα στολιστούν και κεντρικοί οδικοί
άξονες, εκτός κέντρου, πύλες εισόδου και εξόδου της πόλης, καθώς και οι
δημοτικές ενότητες. Με γοργούς ρυθμούς προχωράμε προς τα Χριστούγεννα και την
φωταγώγηση της πόλης, η οποία θα είναι και φέτος στα περσινά πρότυπα.
Τα περισσότερα στολίδια είναι
χειροποίητα και επισκευασμένα από τους υπαλλήλους του δήμου, καθώς
δημιουργούνται από πεπαλαιωμένα υλικά. Η προσπάθεια αυτή, με τα χειροποίητα από
τους υπαλλήλους στολίδια, που έχει ξεκινήσει πριν από κάποια χρόνια αποδείχθηκε
άκρως επιτυχημένη και συνθέτει το χαρούμενο σκηνικό, το οποίο μάλιστα συμβάλει
στην οικονομία.
Μετά την φωταγώγηση της πόλης,
που πλέον είναι θέμα ίσως και λιγότερο των 10 ημερών, η διάθεση θα αλλάξει, ή
έστω θα γίνει κάποια προσπάθεια να αλλάξει, ενώ η «έκπληξη» των λιλιπούτειων
δημοτών, η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δένδρου, θα γίνει περίπου στις 10
Δεκεμβρίου, αφού πρώτα έχουν τοποθετηθεί τα παιχνίδια για τα παιδιά στην
κεντρική πλατεία της πόλης, ως είθισται.
Φέτος, όπως και πέρσι κάθε
Δημοτική Ενότητα του δήμου θα έχει το δικό της δένδρο και την δική της
φωταγώγηση. Ο αντιδήμαρχος Αγρινίου, ο οποίος έχει αναλάβει τον στολισμό της
πόλης, κ. Βλάσης Σφυρής, δήλωσε: «Ο δήμος Αγρινίου, στο πλαίσιο του εορτασμού
των Χριστουγέννων προχωράει στον στολισμό της πόλης και των δημοτικών ενοτήτων,
όπως έκανε και πέρσι, με παλιά δηλαδή υλικά, επισκευασμένα από τους υπαλλήλους
του δήμου και με λίγα χρήματα. Ο στολισμός ναι μεν θα είναι λιτός, αλλά δεν θα
του λείπει απολύτως τίποτε. Η εικόνα των Χριστουγέννων θα είναι όπως την
ξέρουμε και την έχουμε στο μυαλό μας».
Κων/νος Χονδρός – εφημερίδα
«Συνείδηση»
agriniopress.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!