ΝΕΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΑΠΟ ΠΤΩΣΗ ΓΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

ΝΕΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΑΠΟ ΠΤΩΣΗ ΓΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ (ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:40 μ.μ.  |  Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013


Ένα γιγάντιο γερασμένο πεύκο που βρίσκονταν ακριβώς πίσω  από την πέτρινη βρύση μπροστά από
το κτίριο το αναψυκτήριο παρουσίασε κλίση το πρωί και γι αυτόν τον λόγο υπάλληλοι του Τμήματος Πρασίνου του δήμου Αγρινίου είχαν αποκλείσει τον χώρο με κοδρέλες. Λίγα λεπτά μετά το πεύκο έπεσε. Αν η σήμανση δεν είχε γίνει κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα το τι θα μπορούσε να είχε συμβεί, αφού πρόκειται για χώρο όπου πολλοί πολίτες περπατούν καθημερινά.
Κατά την πτώση του το μεγάλο δέντρο παρέσυρε και κατέστρεψε και άλλα δέντρα που , όπως αποκαλύφθηκε,  ήταν και αυτά σάπια στο εσωτερικό τους και γερασμένα.
Να σημειωθεί πως στο σημείο της πτώσης δεν έγινε καμιά εργασία από τον εργολάβο, όπως ακριβώς ισχύει και με ένα ακόμη δέντρο που έπεσε στον χώρο του πάρκινγκ του πάρκου Αγρινίου , το βράδυ της Τετάρτης 6 Νοεμβρίου.
geg-pefko-parko2
Το δημοτικό πάρκο  Αγρινίου, έχει μεγάλο αριθμό δέντρων που ανά πάσα στιγμή λόγω της ηλικίας τους μπορεί να πέσουν. Τέτοια δέντρα βρίσκονται σε σημεία όπου συνεχώς περπατούν πολίτες ενώ κάποια από αυτά βρίσκονται και περιμετρικά του πάρκου αλλά και δίπλα από την μάντρα του γειτονικού δημοτικού σχολείου.
Πλέον θα πρέπει να αναζητηθούν λύσεις ώστε τα επικίνδυνα και γερασμένα δέντρα άμεσα να απομακρυνθούν από το πάρκο  πριν δημιουργηθούν άλλες πιο δυσάρεστες καταστάσεις, που μέχρι σήμερα μάλλον από τύχη αποφεύχθηκαν.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...