κριτική από τον Ανδρέα Παπαμιμίκο- ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κατάφερε να σοκάρει τους πάντες! Προκάλεσε και ξάφνιασε εκ νέου το ακροατήριό του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, σε συνέντευξη Τύπου, που παραχώρησε για τα δημοτικά τέλη. Μιλώντας για τον γραμματεία της ΝΔ, Ανδρέα Παπαμιμίκο, ο οποίος σε τηλεοπτική εκπομπή τον είχε κατηγορήσει ότι δεν έχει κάνει ούτε ένα έργο στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Μπουτάρης είχε «πληρωμένη» απάντηση. «Εμάς πρώτη προτεραιότητά μας ήταν η οργανωτική αναδιάρθρωση του δήμου, έτσι ώστε να λειτουργεί σωστά και όχι να κάνουμε έργα» υπογράμμισε και συμπλήρωσε, προκαλώντας… σοκ: «Εγώ είμαι κακός πούστης και θυμάμαι!». Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης θέλησε έτσι να τονίσει ότι θυμάται τις προεκλογικές του δεσμεύσεις και δεν τις έχει παραβεί… Πηγή: seleo.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!