Συνελήφθη εχθές στο Αγρίνιο 47χρονος καταστηματάρχης, ο οποίος διατηρεί καφενείο στην πόλη μας. Το συγκεκριμένο κατάστημα λειτουργούσε το τελευταίο διάστημα χωρίς άδεια ενώ κατόπιν ελέγχων που έγιναν ο 47χρονος καταστηματάρχης φαίνεται ότι είχε παραποιήσει και τη σφραγίδα, που χρησιμοποιούσε κατά τη λειτουργία του καφενείου του.aerasnews</
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!