Απο σήμερα το πρωί ξεκίνησαν οι εργασίες για την κατασκευή
του πεζόδρομου στο ιστορικό κέντρο
Μεσολογγίου.Αρχισε απο το πρωί το ξήλωμα της
ασφάλτου και παράλληλα συνεχίζεται και η υπογειοποίηση του δικτύου της ΔΕΗ.
Να θυμήσουμε οτι το έργο
χρηματοδοτείται απο το ΕΣΠΑ και περιλαμβάνει υπογειοποιηση του δικτύου της ΔΕΗ,
έργα ηλεκτροφωτισμού, κατασκευή πεζόδρομων, κατασκευή χωρών πρασίνου,
υπογειοποιηση δικτύου όμβριων υδάτων οικιών.
Τα έργα ανάπλασης
αναμένεται να ολοκληρωθούν εντος έξι μηνών, με καταληκτική ημερομηνία την 15η
Οκτωβρίου 2014
onairnews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...