ΘΑ ΕΚΠΕΜΨΕΙ Η ΕΡΤ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ;(ΒΙΝΤΕΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΘΑ ΕΚΠΕΜΨΕΙ Η ΕΡΤ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ;(ΒΙΝΤΕΟ)

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   11:09 μ.μ.  |  Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ-Θα εκπέμψει η ΕΡΤ από το Πολυτεχνείο;
Λίγες ημέρες πριν από την επέτειο του Πολυτεχνείου, η επιλογή πρώην εργαζομένων της ΕΡΤ, να
εκπέμψουν μέσα από το χώρο, προκαλεί ανησυχία και ερωτήματα.
Σύμφωνα με το STAR,  όλα ξεκίνησαν από μία πληροφορία που είχε η αστυνομία, ότι κάποια φορτηγά έχουν μπει ήδη στον χώρο του Πολυτεχνείου, στην Πατησίων, με ειδικό εξοπλισμό, ώστε να μπορέσουν να εκπέμψουν οι πρώην εργαζόμενοι της ΕΡΤ τηλεοπτικό σήμα.
Οι πληροφορίες του STAR αναφέρουν ότι η Αστυνομία ενημέρωσε τη σύγκλητο του Πολυτεχνείου ότι αν γίνει απόπειρα εκπομπής σήματος θα υπάρξει επέμβαση. 


Δείτε το βίντεο από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR



enikos.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...