Με αφορμή την «κινητοποίηση» στο νοσοκομείο του Ρίου, εν
όψει της επίσκεψης των εξωτερικών
αξιολογητών, η ΕΙΝΑ εξέδωσε την ακόλουθη
ανακοίνωση:
«Στο άγγελμα της έλευσης των εξωτερικών αξιολογητών της
Ιατρικής Σχολής του Παν/μίου Πατρών που προέβλεπαν οι νόμοι Γιαννάκου και
Διαμαντοπούλου (τριμελής επιτροπή καθηγητών Παν/μίων από Αμερική, Γερμανία και
Καναδά) το νοσοκομείο Ρίου αποφάσισε να δείξει το καλύτερο πρόσωπό του το
τριήμερο 18, 19, 20/11.
Τέτοιο που διπλασιάστηκαν οι βάρδιες της ασφάλειας, τοίχοι βάφτηκαν,
κούτες με υλικά εξαφανίστηκαν από τους διαδρόμους, το πάτωμα στα τμήματα που θα
επισκέπτονταν η επιτροπή έλαμπε από το σφουγγάρισμα πολλές φορές τη μέρα.
Και ως δια μαγείας οι κοινόχρηστες τουαλέτες γέμισαν από
χαρτί, χειροπετσέτες και -το άχρηστο σε καθημερινή βάση σε ένα νοσοκομείο- υγρό
σαπούνι...
Τέτοια πάστρα είχαμε να δούμε από τους Ολυμπιακούς του 2004 ή
-κατ' άλλους- από τα εγκαίνια του νοσοκομείου το ..1988!
Ελπίζουμε να ευοδώθηκαν οι προσπάθειες του νοσοκομείου για τη
στήριξη της έξωθεν καλής μαρτυρίας της Ιατρικής σχολής.
Περιμένουμε, τώρα που "λεφτά υπήρξαν" για όλες
αυτές τις ενέργειες, να σπεύσει η Διοίκηση να τα μονιμοποιήσει.
Να προσανατολιστεί στην κάλυψη της έλλειψης νοσηλευτικού
προσωπικού, στην πληρωμή των δεδουλευμένων γιατρών και εργαζομένων, στις
αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας των καθαριστριών και σε ένα νοσοκομείο
"φιλικό" και δωρεάν για ...το χρήστη.
Για να μην καταντήσουμε να λειτουργούμε σαν την επιθεώρηση
μονάδος της Παρασκευής στο στρατό...»
patrastimes.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!