ΠΑΤΡΑ: ΆΓΙΟ ΕΙΧΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟΥ - ΈΦΥΓΕ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ Η ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΡΟΔΑ ΤΟΥ ΦΟΡΤΗΓΟΥ! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

ΠΑΤΡΑ: ΆΓΙΟ ΕΙΧΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟΥ - ΈΦΥΓΕ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ Η ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΡΟΔΑ ΤΟΥ ΦΟΡΤΗΓΟΥ!


Άγιο φαίνεται πως είχε σήμερα τόσο ο οδηγός απορριμματοφόρου, όσο και
πολίτες, καθώς σ΄ένα όχημα αποκομιδής απορριμμάτων “έφυγε” ο εμπρόσθιος τροχός.
Το “ευτύχημα” είναι ότι συνέβη σε ερημική σχετικά περιοχή και σε ανηφορικό δρόμο, όπου το όχημα ακινητοποιήθηκε λόγω των συνθηκών και της μικρής του ταχύτητας.
Η ζημιά αυτή κατ’ εκτίμηση και των τεχνικών οφείλεται στην παλαιότητα του οχήματος και στην επί τόσα χρόνια καταπόνησή του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Σωματείο Οδηγών Χειριστών του Δήμου Πάτρας έχει ζητήσει, τόσο από την προηγούμενη δημοτική αρχή, όσο και από την παρούσα, τρία μικρά απορριμματοφόρα ικανά να εισέρχονται στους στενούς δρόμους της πόλης, χωρίς όπως υποστηρίζει η Διοίκηση του σωματείου το αίτημά  να έχει εισακουσθεί, με αποτέλεσμα το σημερινό συμβάν.

"Αντιθέτως- τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση - σπαταλώνται χρήματα και αναλώνονται οι ικανότητες των ελάχιστων τεχνικών προκειμένου να επισκευάσουν αυτά τα πεπαλαιωμένα οχήματα (πολλές φορές και με μεταχειρισμένα υλικά, λόγω ελλείψεως καινούριων) ή γίνονται μελέτες για εφοδιασμό τους με σύστημα ABS, αντί για την άμεση αντικατάστασή τους".
http://thebest.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook