ΉΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΙΟΥΝ ΤΖΑΜΠΑ… « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

ΉΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΙΟΥΝ ΤΖΑΜΠΑ…

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   12:27 μ.μ.  |  Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013


Ένα επεισόδιο σημειώθηκε τη νύχτα σε κατάστημα, ψητοπωλείο, που βρίσκεται στον Άγιο Δημήτριο
Αγρινίου.  Προκλήθηκε την ώρα του κλεισίματος, από τέσσερις νεαρούς Ρομά που άρπαξαν  ποτά και αναψυκτικά χωρίς να σκοπεύουν να πληρώσουν.

Στο ψητοπωλείο βρίσκονταν η υπεύθυνη του καταστήματος και μια-δύο ακόμη γυναίκες. Αντέδρασαν στους Ρομά αλλά αυτοί τους επιτέθηκαν και έφυγαν. Οι δράστες προς το παρόν δεν εντοπίστηκαν και αναζητούνται από την αστυνομία.
agriniopress.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...