ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΥΛΛΗΨΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΣΝΑΚ-ΜΠΑΡ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ « aitoloakarnanianet

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΥΛΛΗΨΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΣΝΑΚ-ΜΠΑΡ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ

Συνελήφθη χθες βράδυ στις 12:30 περίπου ένας  επαγγελματίας ιδιοκτήτης Σνακ-μπαρ  στο Αγρίνιο ο
οποίος παραβίασε την σφράγιση του καταστήματος του που του είχαν επιβάλλει οι δημόσιες αρχές λόγω στέρησης της άδειας λειτουργιάς του καταστήματος του

.Ο συλληφθείς  οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα Αγρινίου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook