ΓΕΝΝΗΣΕ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

ΓΕΝΝΗΣΕ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   2:22 μ.μ.  |  Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Γέννησε στο αυτοκίνητο
Μέσα στο αυτοκίνητο έγινε μητέρα ενός υγιέστατου αγοριού, μία νεαρή από την Κριτσά Λασιθίου, η
οποία κατευθυνόταν στο νοσοκομείο Αγίου Νικολάου για να γεννήσει.
Μόλις έφτασε στο νοσοκομείο την περίμεναν γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό και έκοψαν τον ομφάλιο λώρο φροντίζοντας τόσο τη μητέρα όσο και το βρέφος, σύμφωνα με δημοσίευμα της τοπικής καθημερινής εφημερίδας του Αγίου Νικολάου Λασιθίου «ΑΝΑΤΟΛΗ».
Η μητέρα και το νεογέννητο μεταφέρθηκαν στη μαιευτική κλινική του νοσοκομείου και χαίρουν άκρας υγείας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...