Άκουγα πολλα και διαφορα για παιδάκια που δεν εχουν να φανε ενα κουλουρι στο σχολειο,
αλλα αυτο που μου ειπε ο εγγονός μου...
σημερα το μεσημερι, δεν θα το ξεχασω ποτε. Παππου, σημερα στο σχολειο εκανα μια καλη πραξη, εδωσα σε ενα παιδακι το ενα σαντουιτς γιατι ερχεται καθε μερα νηστικό. Περα απο το μπραβο, έβριζα θεους και δαίμονες απο την αηδία που ενιωσα γι' αυτα τα κοπροσκυλα που ειναι στην κυβερνηση. ΦΤΟΥ ΣΑΣ κοπριτες, προδοτες ψευτοσωτηρες.
Αναγνώστης
tro-ma-ktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!