"ΠΑΠΠΟΥ, ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΑΞΗ..." « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

"ΠΑΠΠΟΥ, ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΑΞΗ..."

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   9:10 π.μ.  |  Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013


Άκουγα πολλα και διαφορα για παιδάκια που δεν εχουν να φανε ενα κουλουρι στο σχολειο,
αλλα αυτο που μου ειπε ο εγγονός μου...
σημερα το μεσημερι, δεν θα το ξεχασω ποτε. Παππου, σημερα στο σχολειο εκανα μια καλη πραξη, εδωσα σε ενα παιδακι το ενα σαντουιτς γιατι ερχεται καθε μερα νηστικό. Περα απο το μπραβο, έβριζα θεους και δαίμονες απο την αηδία που ενιωσα γι' αυτα τα κοπροσκυλα που ειναι στην κυβερνηση. ΦΤΟΥ ΣΑΣ κοπριτες, προδοτες ψευτοσωτηρες.

Αναγνώστης
tro-ma-ktiko
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...