Η Λαϊκή
Συσπείρωση του
Δήμου Ακτίου – Βόνιτσας διοργανώνει εκδήλωση για
την ΥΓΕΙΑ την Κυριακή
1 Δεκέμβρη στις 11.00 π.μ. στην αίθουσα του Δ. Σ. στο Δημαρχείο
Βόνιτσας.
Εισηγητές στην εκδήλωση:
ΜΩΡΑΪΤΗΣ ΝΙΚΟΣ, Επικεφαλής
και Δ. Σύμβουλοςτης Λαϊκής Συσπείρωσης στο Δήμο Ακτίου – Βόνιτσας και Βουλευτής
του ΚΚΕ:
« Η κατάσταση της πρωτοβάθμιας
Υγείας ,υποδομών και υπηρεσιών στο Δήμο Ακτίου – Βόνιτσας και η πρότασή
μας για δημόσιο και δωρεάν σύστημα υγείας-πρόνοιας».
ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ,
Γιατρός:
«Ο χαρακτήρας του ΕΟΠΠΥ, οι
επιπτώσειςστη δημόσια υγεία και οι
εξελίξεις στον τομέα της πρόνοιας».
εξελίξεις στον τομέα της πρόνοιας».
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!