ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΚΤΙΟΥ – ΒΟΝΙΤΣΑΣ « aitoloakarnanianet

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΚΤΙΟΥ – ΒΟΝΙΤΣΑΣ

epi-giatros
Η Λαϊκή Συσπείρωση του Δήμου Ακτίου – Βόνιτσας διοργανώνει εκδήλωση για
την ΥΓΕΙΑ την Κυριακή 1 Δεκέμβρη στις 11.00 π.μ. στην αίθουσα του Δ. Σ. στο Δημαρχείο Βόνιτσας.
Εισηγητές στην εκδήλωση:
ΜΩΡΑΪΤΗΣ ΝΙΚΟΣ, Επικεφαλής και Δ. Σύμβουλοςτης Λαϊκής Συσπείρωσης στο Δήμο Ακτίου – Βόνιτσας και Βουλευτής του ΚΚΕ:
« Η κατάσταση της πρωτοβάθμιας Υγείας ,υποδομών και υπηρεσιών στο Δήμο Ακτίου – Βόνιτσας και η πρότασή μας για δημόσιο και δωρεάν σύστημα υγείας-πρόνοιας».
ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ, Γιατρός:

«Ο χαρακτήρας του ΕΟΠΠΥ, οι επιπτώσειςστη δημόσια υγεία και οι
εξελίξεις στον τομέα της πρόνοιας».
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook