Η Λαϊκή
Συσπείρωση του
Δήμου Ακτίου – Βόνιτσας διοργανώνει εκδήλωση για
την ΥΓΕΙΑ την Κυριακή
1 Δεκέμβρη στις 11.00 π.μ. στην αίθουσα του Δ. Σ. στο Δημαρχείο
Βόνιτσας.
Εισηγητές στην εκδήλωση:
ΜΩΡΑΪΤΗΣ ΝΙΚΟΣ, Επικεφαλής
και Δ. Σύμβουλοςτης Λαϊκής Συσπείρωσης στο Δήμο Ακτίου – Βόνιτσας και Βουλευτής
του ΚΚΕ:
« Η κατάσταση της πρωτοβάθμιας
Υγείας ,υποδομών και υπηρεσιών στο Δήμο Ακτίου – Βόνιτσας και η πρότασή
μας για δημόσιο και δωρεάν σύστημα υγείας-πρόνοιας».
ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ,
Γιατρός:
«Ο χαρακτήρας του ΕΟΠΠΥ, οι
επιπτώσειςστη δημόσια υγεία και οι
εξελίξεις στον τομέα της πρόνοιας».
εξελίξεις στον τομέα της πρόνοιας».
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...