Τέλος στη ζωή του έβαλε την
Κυριακή ( 24/11) ένας άνδρας 73 ετών από
τον Άγιο Γεώργιο της
Βοιωτίας.
Αναλυτικά, ο 73χρονος στην
είσοδο της Λιβαδειάς, έβαλε
τέλος στην ζωή του πέφτοντας στις ρόδες ενός λεωφορείου της αστυνομίας.
Ο
73χρονος διακομίστηκε στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς, όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook