Στις 7 Δεκεμβρίου θα γίνει ομιλία του Οικονομολόγου Δημήτρη Καζάκη στο Αγρίνιο. Αν θέλετε, ενημερώστε το κοινό σας.
Με εκτίμηση Νίκος Στάμος, μέλος ΕΠΑΜ Αγρινίου
Παρακάτω είναι ένα κείμενο του Δ.Καζάκη
"Ετούτη η γη ανήκει στο γένος μας, στο λαό μας, και εκτός από τα ομόλογα που έχουν υπογράψει οι εγκάθετοι κυβερνήτες για να μας ΄'εχουν αλυσοδεμένους οι ντόπιοι και ξένοι λυστοσυμμορίτες, υπάρχει και ένα ομόλογο που από την εποχή του Κολοκοτρώνη μείνει ανεκπλήρωτο: το ομόλογο της ελευθερίας της Ελλάδας. Κι αυτό ήρθε η ώρα να πληρωθεί στο ακέραιο και με όλους τους τόκους υπερημερίας"
Δ.ΚαζάκηςΔημήτρης Καζάκης
Δ.ΚαζάκηςΔημήτρης Καζάκης
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...