Ένας 38χρονος εργάτης τραυματίστηκε σήμερα στο εργοτάξιο του
δημοτικού πάρκου Αγρινίου, όπου
εκτελούνται οι εργασίες ανάπλασης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr το
ατύχημα έγινε στη δεξαμενή του πάρκου, όπου ο εργάτης πιάστηκε από πλαστικό
υδροσωλήνα με αποτέλεσμα να πέσει και να σπάσει χέρι και πόδι.
Ο 38χρονος μεταφέρθηκε στο
νοσοκομείο του Αγρινίου όπου και νοσηλεύεται, ο υπεύθυνος του έργου 53
ετών συνελήφθη , ενώ ενεργείται προανάκριση από το τοπικό Αστυνομικό Τμήμα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!