ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   10:57 μ.μ.  |  Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Ένας 38χρονος εργάτης τραυματίστηκε σήμερα στο εργοτάξιο του δημοτικού πάρκου Αγρινίου, όπου
εκτελούνται οι εργασίες ανάπλασης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr το ατύχημα έγινε στη δεξαμενή του πάρκου, όπου ο εργάτης πιάστηκε από πλαστικό υδροσωλήνα με αποτέλεσμα να πέσει και να σπάσει χέρι και πόδι.

Ο 38χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Αγρινίου όπου και νοσηλεύεται,  ο υπεύθυνος του έργου 53 ετών συνελήφθη , ενώ ενεργείται προανάκριση από το τοπικό Αστυνομικό Τμήμα.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...