«Παλεύουν οι κάτοικοι των ορεινών χωριών της Ναυπακτίας με
όλες τις δυνάμεις τους για το άδικο
χαράτσι (ΕΕΤΑ) που τους βάλανε στους
λογαριασμούς της ΔΕΗ. Άκουσον άκουσον ανέβασαν οι πονηροί την χρέωση του
τετραγωνικού μέτρου από 3 σε 5 ευρώ όταν σε όλη την Ελλάδα υπήρξε μείωση 15%.
Κανένας μα κανένας μέχρι σήμερα δεν έχει φέρει το θέμα στο
δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ναυπακτίας παρόλη την μεγάλη διάσταση που
έχει πάρει.
Απορούμε με την στάση τους και την συμπεριφορά τους και
προβληματιζόμαστε αφάνταστα.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν πολλά.
Γιατί δεν μιλάει κανένας;
Γιατί σφυρίζουν όλοι αδιάφορα;
Γιατί η αντιπολίτευση δεν το έχει θέση θέμα στο δημοτικό
συμβούλιο;
Γιατί οι μελλοντικοί υποψήφιοι Δήμαρχοι που θα σώσουν την
Ναύπακτο δεν έχουν ενδιαφερθεί;
ΓΙΑΤΙ: ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ;
Δεν υπάρχει κάποιος με φιλότιμο και τσαγανό να ασχοληθεί και
να πάρει τέλος αυτή η άθλια πράξη που την επέβαλε κάποιος με πονηριά!!!
www.katafigio-amorani.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...