Σε απελπισία βρέθηκε χθες η Δήμητρα Κοτσάλου όταν είδε το κτήμα της πλημμυρισμένο μετά τη χθεσινή έντονη
βροχόπτωση.
Το ελαιοστάσιο της κας Κοτσάλου βρίσκεται κάτω από την ευρεία παράκαμψη Αγρινίου κοντά στον κόμβο της Σταμνάς. Φοβούμενη μην πάθουν ζημιά τα δέντρα που βρίσκονται στο κτήμα και που αυτή την εποχή είναι γεμάτα καρπούς, άρχισε να αναζητά τους αρμοδίους για να τη βοηθήσουν. Τηλεφώνησε στην Περιφέρεια, όπου στάθηκε αδύνατον να βρει κάποιον και στη συνέχεια προσπαθούσε να επικοινωνήσει με κάποιον αντιδήμαρχο. Τελικά σήμερα το πρωί κατάφερε να επικοινωνήσει με τον αντιδήμαρχο Γ. Μαστρανδρέου, αφού πρώτα οι υπάλληλοι του δήμου, που απάντησαν στο τηλέφωνο, σύμφωνα με τη μαρτυρία της κας Κοτσάλου, της είπαν ότι είναι πολύ πρωί και καλά θα κάνει να τηλεφωνήσει αργότερα. Ευτυχώς πάντως το αίτημά της μεταβιβάστηκε στον αντιδήμαρχο, ο οποίος λίγο αργότερα της τηλεφώνησε ο ίδιος, για να τη διαβεβαιώσει ότι θα σταλεί μηχάνημα στην περιοχή, προκειμένου να καθαριστεί το αυλάκι που προφανώς ευθύνεται για την πλημμύρα.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...