ΚΑΝΔΗΛΑ: ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΟΓΩ ΠΛΗΜΜΥΡΑΣ(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

ΚΑΝΔΗΛΑ: ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΟΓΩ ΠΛΗΜΜΥΡΑΣ(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   4:05 μ.μ.  |  Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Το αντιπλημμυρικό έργο του Γυμνασίου Κανδήλας εξακολουθεί να βρίσκεται σε εκκρεμότητα. Έτσι
οι μικροί μαθητές του Γυμνασίου Κανδήλας και όποιος εισέρχεται στο σχολείο με την πρώτη νεροποντή δεν μπορούν να μπουν στο χώρο, αφού ο δρόμος και το προαύλιο κατακλύζονται από ορμητικά νερά.

Οι εικόνες αυτές μόνο ντροπή προκαλούν. Ποιος έχει την ευθύνη για την ασφάλεια των μαθητών; Μήπως πρέπει να θρηνήσουμε θύματα για να ευαισθητοποιηθούν οι αρμόδιοι;


mytikaspress.blogspot.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...