ΠΥΡΓΟΣ: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ... "ΒΟΥΤΗΞΕ" ΣΕ ΑΡΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

ΠΥΡΓΟΣ: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ... "ΒΟΥΤΗΞΕ" ΣΕ ΑΡΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ!

Κατηγορία ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ στις   5:25 μ.μ.  |  Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Πύργος: Αυτοκίνητο... `βούτηξε` σε αρδευτικό κανάλι!
Σε αρδευτική τάφρο του ΓΟΕΒ στον Πύργο (παρακείμενη στην οδό Αγίου Γεωργίου), έπεσε το ΙΧ,
μετά τη μια το μεσημέρι.
Όπως διαβάζουμε στο PatrisNews, αιτία της πτώσης του ΙΧ μέσα στην αρδευτική τάφρο,
ήταν η σύγκρουσή του με ένα άλλο αυτοκίνητο.
Ο οδηγός έχασε τον έλεγχο και δεν κατάφερε να κρατήσει το ΙΧ στο δρόμο…
Ωστόσο, τυχερός μέσα στην ατυχία του, ο οδηγός δεν τραυματίστηκε παρά την πτώση από ύψος άνω των δυο μέτρων 
και το μόνο που έπαθε ήταν να… βραχεί!
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...