ΤΙΜΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΕΣΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

ΤΙΜΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΕΣΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ (ΦΩΤΟ)

koi-mnhmeio-pesonton-pyrosveston4
Παρουσία  του Δημάρχου Αγρινίου Π. Μοσχολιού, του διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας
Αγρινίου Χ. Μπόκα, του Αστυνομικού υποδιευθυντή Ακαρνανίας κ. Τσόλκα επισήμων και συγγενών του αείμνηστου πυρονόμου Ι. Κωστάκη, τελέστηκε σήμερα το πρωί επιμνημόσυνη δέηση υπέρ των πεσόντων πυροσβεστών και του Αγρινιώτη πυροσβέστη Ιωάννη Κωστάκη, στο σημείο που έχασε τη ζωή του κατά την εκτέλεση του καθήκοντος, στο 13ο χιλ. Ε.Ο. Αγρινίου-Μεσολογγίου, προ δεκαετίας.
Ήταν δέκα χρόνια πριν, το καλοκαίρι του 2003 όταν ο άτυχος πυρονόμος μεταβαίνοντας σε δασική πυρκαγιά στο Μεσολόγγι,λίγο έξω απο το Αγρίνιο στην περιοχή Κλεισορρεύματα ,το Πυροσβεστικό όχημα που οδηγούσε ανετράπη της πορείας του με συνέπεια τον θανάσιμο τραυματισμό του ιδίου και τον ελαφρύ τραυματισμό συναδέλφου του.

koi-mnhmeio-pesonton-pyrosveston3
Οι παραπάνω επίσημοι, καθώς και  ο Διοικητής 2/39 Συντάγματος Ευζώνων Αντισυνταγματάρχης πεζικού Γ. Νικολόπουλος, εκπρόσωπος των πυροσβεστών Δυτικής Ελλάδος και πολλοί αξιωματικοί της ευρύτερης περιοχής  κατέθεσαν στεφάνι στο μνημείο των  πεσόντων Πυροσβεστών , ενώ ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή της κατάθεσης στεφάνου από τον πατέρα του αδικοχαμένου πυροσβέστη.

koi-mnhmeio-pesonton-pyrosveston2

IMGP0026

IMGP0028

koi-mnhmeio-pesonton-pyrosveston1
agriniopress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook