Με χρώμα μπλε
φωταγωγήθηκε απόψε η Βουλή των Ελλήνων, συμμετέχοντας στην εκστρατεία για
τον
εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Διαβήτη που είναι στις 14 Νοεμβρίου. Στην ίδια
εκστρατεία μετείχαν και άλλα ιστορικά μνημεία και κτίρια - ορόσημα από όλον τον
κόσμο όπως η «Όπερα του Σίδνεϋ» στην Αυστραλία, το «Άγαλμα της Μικρής Γοργόνας»
στη Δανία, η «Πύλη του Βρανδεμβούργου» στη Γερμανία, ο «Οβελίσκος του Μπουένος
Άιρες» στην Αργεντινή- στην εκστρατεία για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας
Διαβήτη, που είναι στις 14 Νοεμβρίου. Από αύριο αναμένεται να φωταγωγηθεί και
το Παναθηναϊκό Στάδιο.
Η κίνηση αυτή έχει σαν
στόχο την ευαισθητοποίηση και την αφύπνιση του κόσμου για τον Διαβήτη, μια
νόσος που τα τελευταία χρόνια τείνει να λάβει τη μορφή επιδημίας.
enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!