Με χρώμα μπλε
φωταγωγήθηκε απόψε η Βουλή των Ελλήνων, συμμετέχοντας στην εκστρατεία για
τον
εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Διαβήτη που είναι στις 14 Νοεμβρίου. Στην ίδια
εκστρατεία μετείχαν και άλλα ιστορικά μνημεία και κτίρια - ορόσημα από όλον τον
κόσμο όπως η «Όπερα του Σίδνεϋ» στην Αυστραλία, το «Άγαλμα της Μικρής Γοργόνας»
στη Δανία, η «Πύλη του Βρανδεμβούργου» στη Γερμανία, ο «Οβελίσκος του Μπουένος
Άιρες» στην Αργεντινή- στην εκστρατεία για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας
Διαβήτη, που είναι στις 14 Νοεμβρίου. Από αύριο αναμένεται να φωταγωγηθεί και
το Παναθηναϊκό Στάδιο.
Η κίνηση αυτή έχει σαν
στόχο την ευαισθητοποίηση και την αφύπνιση του κόσμου για τον Διαβήτη, μια
νόσος που τα τελευταία χρόνια τείνει να λάβει τη μορφή επιδημίας.
enikos.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...