ΣΤΑ "ΜΠΛΕ" Η ΒΟΥΛΗ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

ΣΤΑ "ΜΠΛΕ" Η ΒΟΥΛΗ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   10:43 μ.μ.  |  Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Στα μπλε η Βουλή
Με χρώμα μπλε φωταγωγήθηκε απόψε η Βουλή των Ελλήνων, συμμετέχοντας στην εκστρατεία για
τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Διαβήτη που είναι στις 14 Νοεμβρίου. Στην ίδια εκστρατεία μετείχαν και άλλα ιστορικά μνημεία και κτίρια - ορόσημα από όλον τον κόσμο όπως η «Όπερα του Σίδνεϋ» στην Αυστραλία, το «Άγαλμα της Μικρής Γοργόνας» στη Δανία, η «Πύλη του Βρανδεμβούργου» στη Γερμανία, ο «Οβελίσκος του Μπουένος Άιρες» στην Αργεντινή- στην εκστρατεία για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Διαβήτη, που είναι στις 14 Νοεμβρίου. Από αύριο αναμένεται να φωταγωγηθεί και το Παναθηναϊκό Στάδιο.

Η κίνηση αυτή έχει σαν στόχο την ευαισθητοποίηση και την αφύπνιση του κόσμου για τον Διαβήτη, μια νόσος που τα τελευταία χρόνια τείνει να λάβει τη μορφή επιδημίας.
enikos.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...