ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΝΕΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗ ΚΑΣΤΡΑΚΙΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΝΕΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗ ΚΑΣΤΡΑΚΙΟΥ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   3:32 μ.μ.  |  Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Ορίστηκε ο ανάδοχος  για τη  σύνταξη της μελέτης «άδειας χρήσης νερού Συνδέσμου Ύδρευσης
Δήμου Αγρινίου και πέριξ Κοινοτήτων εκ λίμνης Καστρακίου», μιας μελέτης προϋπολογισμού 7.380 ευρώ.Η μελέτη αυτή γίνεται με σκοπό να  εκδοθεί  η άδειας χρήσης νερού από την αρμόδια Διεύθυνση Υδάτων της Αποκεντρωμένης Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

     Η μελέτη θα περιγράφει τις υδρογεωλογικές συνθήκες στο σημείο υδροληψίας, τη γενική διάταξη της υφιστάμενης κατάστασης των αγωγών μεταφοράς νερού και των δεξαμενών, τις φυσικές συνθήκες, τη γενική περιγραφή των τεχνικών χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του έργου.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...