Τα λόγια είναι λίγα οι
εικόνες μιλούν από μόνες τους. Ειναι το μοναδικό χώρο που έχουν τα παιδιά να
παίζουν μπάσκετ και ποδόσφαιρο .Δεν υπάρχει στο χωριό άλλο μερος. Εδω και τόσα χρόνια το κινάνε parking. Ο δήμαρχος Ξηρόμερου από τον χωριό μας δεν είμαστε και μακριά από τον Αστακό να τα δείτε τα χάλια καλές διαφημίσεις που κάνετε στο τόπο. Καλή γεώτρηση για το νερό στο χωριό !!!!! Αλλά δεν φτάνει!!!!!!!
παίζουν μπάσκετ και ποδόσφαιρο .Δεν υπάρχει στο χωριό άλλο μερος. Εδω και τόσα χρόνια το κινάνε parking. Ο δήμαρχος Ξηρόμερου από τον χωριό μας δεν είμαστε και μακριά από τον Αστακό να τα δείτε τα χάλια καλές διαφημίσεις που κάνετε στο τόπο. Καλή γεώτρηση για το νερό στο χωριό !!!!! Αλλά δεν φτάνει!!!!!!!
Γιατί
δήμαρχε δεν του κόβεις πρόστιμο ?
Δείτε τις φωτογραφίες:



http://dragamesto.blogspot.gr
http://dragamesto.blogspot.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!