ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   5:01 μ.μ.  |  Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013


Τα λόγια είναι λίγα οι εικόνες μιλούν από μόνες τους. Ειναι το μοναδικό χώρο που έχουν τα παιδιά να
παίζουν μπάσκετ και ποδόσφαιρο .Δεν υπάρχει στο χωριό άλλο μερος. Εδω και τόσα χρόνια το κινάνε parking. Ο δήμαρχος Ξηρόμερου από τον χωριό μας δεν είμαστε και μακριά από τον Αστακό να τα δείτε τα χάλια καλές διαφημίσεις που κάνετε στο τόπο. Καλή γεώτρηση για το νερό στο χωριό !!!!! Αλλά δεν φτάνει!!!!!!!
 Γιατί δήμαρχε δεν του κόβεις πρόστιμο ?
Δείτε τις φωτογραφίες:






http://dragamesto.blogspot.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...