
Όταν πίνουμε τον καφέ
μας συνήθως προσθέτουμε γάλα για να τον κάνουμε πιο ελαφρύ και
γευστικό.
Η συνήθειά μας αυτή
έχει όμως σαν αποτέλεσμα την αύξηση αποβολής του ασβεστίου από τον
οργανισμό μας.
Σύμφωνα με έρευνες,
όταν το γάλα συνδυαστεί με υψηλή ποσότητα καφεΐνης αυξάνεται η απέκκριση
ασβεστίου στα ούρα και προκαλείται αυξημένη έκκριση ασβεστίου στο έντερο.
Επίσης, έχει
παρατηρηθεί ότι ο συνδυασμός του καφέ με το γάλα είναι αρκετά βαρύς για το
στομάχι. Ο λόγος είναι ότι η καζεΐνη του γάλακτος πήζει όταν έρχεται σε επαφή
με την καφεΐνη του καφέ, με αποτέλεσμα προκαλεί στομαχικές διαταραχές,
κοιλιακοί πόνοι και φουσκώματα.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...