ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΓΑΛΑ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΣΑΣ! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΓΑΛΑ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΣΑΣ!

Κατηγορία ΥΓΕΙΑ στις   6:36 π.μ.  |  Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Όταν πίνουμε τον καφέ μας συνήθως προσθέτουμε γάλα για να τον κάνουμε πιο ελαφρύ και
γευστικό.
Η συνήθειά μας αυτή έχει όμως σαν αποτέλεσμα την αύξηση αποβολής του ασβεστίου από τον οργανισμό μας.
Σύμφωνα με έρευνες, όταν το γάλα συνδυαστεί με υψηλή ποσότητα καφεΐνης αυξάνεται η απέκκριση ασβεστίου στα ούρα και προκαλείται αυξημένη έκκριση ασβεστίου στο έντερο.
Επίσης, έχει παρατηρηθεί ότι ο συνδυασμός του καφέ με το γάλα είναι αρκετά βαρύς για το στομάχι. Ο λόγος είναι ότι η καζεΐνη του γάλακτος πήζει όταν έρχεται σε επαφή με την καφεΐνη του καφέ, με αποτέλεσμα προκαλεί στομαχικές διαταραχές, κοιλιακοί πόνοι και φουσκώματα. 

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...