ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΕΡΤ ΣΤΟ "ΠΛΑΤΟ" ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΕΡΤ ΣΤΟ "ΠΛΑΤΟ" ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   1:16 π.μ.  |  Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013


Για δεύτερη βραδιά απόψε στις  9 μμ οι πρώην εργαζόμενοι στην ΕΡΤ εκφώνησαν κεντρικό δελτίο
ειδήσεων, το οποίο κι αυτή τη φορά μεταδόθηκε από το πεζοδρόμιο της Λ. Μεσογείων, μπροστά από την κεντρική πύλη του Ραδιομεγάρου.
Εκτός από τον κόσμο που είχε μαζευτεί για συμπαράσταση,  το δελτίο παρακολούθησαν και τα ΜΑΤ που «φρουρούν»  το κτήριο.

Δείτε τη φωτογραφία του Γιάννη Αυγερόπουλου 

enikos.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...