Ένταση με χρήση χημικών σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα έξω από το κτίριο της ΕΡΤ. Μάλιστα η
βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ζωή Κωνσταντοπούλου φώναξε : «βοήθεια, υφίσταμαι βία από αστυνομικούς» καθώς όπως υποστήριξε δέχτηκε επίθεση από τις αστυνομικές δυνάμεις που βρίσκονται στην είσοδοτων εγκαταστάσεων της ΕΡΤ. Μάλιστα η κ. Κωνσταντοπούλου ζήτησε την παρέμβαση εισαγγελέα.Λίγο αργότερα η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Ραχήλ Μακρή ανέβηκε στα κάγκελα της πόρτας, φωνάζοντας συνθήματα Δείτε το βίντεο του STAR.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...